Än finns det hopp…

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det finns fortfarande en chans på topplacering, 17 dagar kvar av omgången. Gjorde som synes en 25 zoners rajd igårkväll, otroligt nog har jag fått behålla alla tills nu… var är alla förortsturfers? Om jag får behålla mina 68 pph kanske det räcker långt?

Satte in 100€ och fick denna medalj, tur man är rik att som ett troll… 😉

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otur att morgam upptäckte buggen i appen, vi hade bara donerat hälften 🙂

Borde verkligen upprätthålla min stjärnstatus, tror att jag drar iväg och turistturfar lite imorgon…. återkommer!

:: Bloggat från min HTC desire ::

8 reaktioner till “Än finns det hopp…

  1. Jaså, ska du också uppåt i topplistan alltså? Jagar underifrån för fullt själv 🙂

    Gilla

  2. Ledsen att förstöra för dig. Men jag tyckte det var lite fult att ståta med nått man inte gjort. Vu har förresten inga Märsta Zoner kvar vad jag vet 🙂

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.