Fredag 13:e, oturfsdag?

Jag är inte så lättskrämd eller skrockfull! Jag kastar mig handlöst ut i verkligheten och turfar okänd mark! En liten turistturfraid i Västmanland och Örebro.

Jag räknar med att passera 600 unika zoner och förhoppningsvis närma mig den eländiga take-5000 medaljen, har ca 200 takes kvar… :-/

Kanske jag rent av tar en tur in i Värmland och erövrar Decacity Star medaljen, dvs 10 regioner. Har ju legat på nio regioner bra länge nu…

Ligger tyvärr ljusår efter Jojje som var den första som tog Sweden Explorer medaljen, dvs 21 regioner. Galet bra jobbat!!

Hojta till och hugg gärna tag i mig när jag snor din zon!

Edit*

Det är ju självaste fan att man tvingas ut mitt i natten för att sno tillbaka sin EGEN zon… Tanten som gick förbi på gatan var ganska skeptisk till oss som stod stilla i mörkret. Turf-rottisen tyckte det var kul iofs. Naturligtvis hade jag glömt hundbajspåse i stressen av att tjuvzonen var snodd…. får plocka upp det senare, vill ju inte besudla tjuvzonen!

Säger detta bara en gång.
– Stick från min zon! 😉
image

