Unik jakt!

Jakten på unika fortsätter!
När man har passerat 500 unika är det inte så himla enkelt att hitta nya. Därför får man passa på när man passerar nåt näste med nya zoner.
Som idag när jag var på väg hem från Örebro.
Västerås tänkte jag krascha nån annan gång med cykel, och sno alla zoner från SunYour och Westeras. 🙂
Nej denna gång var det Hallstahammars tur för tjuvraiden. Sju nya unika zoner och HELA Hallsta var mitt, skitlätt!
Otur för ezGenesis som ägde alla…. 😮

Som lök på laxen eller poäng på turfen så hittade jag en fin slusstrappa, knatade omkring lite i grannskapet och studerade den fina forsen, drömde mig tillbaka till fornstora dagar då jag drog upp monsterfiskar i Norrbottens älvar.


Se vad fint det är i Hallstahammar. Här borde ju en zon ligga!?

Det var inte lika fint hemma minsann…. Djup slask och 100 trafikolyckor. Cykelturfturen i kväll inställes härmed, har hål i vadarstövlarna…

Facit: 7 nya unika. Total:617
4848 zones taken. Snart 5000 bara 152 kvar, vissa tar ju det på en enda runda, ska det vara så jäkla svårt?…

