Bilturfarträff!

Hör upp alla bilturfare!
Imorgon den 28/4 är det bilturfarträff, samling 20.00 Billyzone!
Fick reda på det av en slump i chatten idag, Stockholms vinnare blues405t2 denna omgång inbjuder till bilturfarträff deluxe.

Jag vågar inte gå… läskigt, tänk om alla bilturfare kommer dit :-/ Jag kanske räknas som bilturfare iofs, jag har ju också bilturfat 😮
Tror inte att Bullmannen eller Blabert kommer heller… Tomtebloss är nog där, näe.. han är ju söder om stan…
Hörde att SunYour skulle till Stockholm i morgon, han kanske skall dit?

Kolla chatten:

4 reaktioner till “Bilturfarträff!

  1. Nej, jag får inte vara uppe så sent 🙂
    Jag både bil, löp, cykel och bilturfade ytterligare en gång på min lilla utflykt.
    Höjdpunkten var när jag kollade mobilen vid målgång (såklart hade jag turf igår under tiden) upptäckte att jag hade tagit en zon under LidingöUltra 26K. Abborrbacken tog jag i farten… bra att gå i uppförsbackar ibland… bland trän där gps-signalen har svårt att nå fram 🙂

    Gilla

  2. Haha..kul att bli omnämnd på din blogg… 😉

    Galet mycket bilar och folk vid billyzone…var en helkväll….slutade med…jaa…lite bilturf
    Ha det….

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.