Upprättelse!

Tidernas största turf-fiasko har nu fått upprättelse!

Cyklade ut mot den eländiga Djävulsväggen idag efter jobbet, fick med mig mellantjuven i släptåg, turfrottisen var hemma och vaktade tjuvzonen.

Syrerikt som tusan i skogen efter dagens ösregn, mycket gråa moln på himlen. Ska vi få en ofrivillig dusch eller inte?

Nästan framme vid Djävulsväggen är jag så här glad. Mellantjuven darrade en aning på avtryckare, det är ju så när man skall hänga med gubben i spåret…

Här har SunYour placerat ut sin ”Mullezon”. Jag tror att han i själva verket satt och googlade och fick träffar som ledde honom hit… 😉 Prova själva 😮

Runt hörnet hopade sig alla klätterleder och där, där började zonen att tankas hem. Alltid najs att vara den allra första som tar en zon, börjar att bli en ful ovana nu… 😉

Som ett tecken från ovan så började det nu att ösregna igen. Det är lite dålig karma med Djävulsväggen alltså… Ska man våga sig hit igen?

Så här stark är zontjuven! Detta är i början på leden ”Hängpungen”

Nöjda med dagens mullezon tog vi några till utav bara farten. Nu väntar en kall öl i en varm bastu! Hepp!!

Jäkla skakig den där mellantjuven… ska sträcka upp honom ordentligt!

4 reaktioner till “Upprättelse!

  1. JJa, nu avslöjade du mig allt 🙂
    Jag sa ju åt dig att ta zonen från Järfällahållet på en gång… Men nehejdå, inte zontjuven inte..

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.