Extremezone ”Vraket”

Jag och turfrottisen har varit på äventyr.

 

 

OBS… inte helt seriöst… 🙂

15 reaktioner till “Extremezone ”Vraket”

  1. Riktigt häftigt! Musiken gjorde jakten riktigt spännade!! Jag är helt säker på att jag så bläckfiskmannen och kapten Barbosa skymta förbi där ute!!

    Gilla

    1. Galet spännande va? 🙂
      Ja del 2 beror ju HELT på zonmakarna… 😉
      Jag och Turfweilern väntar med spänning på nya utmaningar!
      Ju roligare zoner desto roligare filmer! SunYour *wink wink*

      Hjalle ställer alltid upp för sina fans! Akta dig! han pussas!

      Gilla

  2. Nästa film kanske turfrottisen får filma också?
    Går sätt en del kameror på/i hundvästar.

    Gilla

    1. Provade faktiskt i halsbandet…. men det blev himla skakigt. Men jag kanske hittar en bättre lösning. Om jag köper en egen bröstsele kan man ju använda den, har sett några andra filmer så 🙂

      Gilla

Kommentarsfältet är stängt.