Turf Pro!

Ni må tro att jag har smygit, följt efter och verkligen gjort allt för att få se en bilturfare live, jag har smygit vid Stockholms hetaste bilturfarzoner.

Men nej…. dom är alldeles för snabba för mig! jag har sett baklysena efter Blues405t2 vid BillyZone en gång,
sen såg jag donuts (runda sladdspår) vid Wolvepark efter Napski som varit där.

Jag är dock helt säker på att det är Brainar som har böörnat laktrits vid Brommazone!

En vacker dag skall jag nog få se en av er…

MEN!

Nu har jag hittat bilturfarens dröm på blocket! en TURF pro! Galet billigt dessutom!

Jag undrar bara vilken bilturfare i Sundsvall som säljer den??

3 reaktioner till “Turf Pro!

  1. Haha….sådan skulle man ha….skulle se hur kul ut som helst 😉

    Zonis….du hade chansen idag…innan jag parkerade och använde cykeln på min runda i jakan..
    blev alla former av turf idag…cykel,bil och gå…(då trampade jag i hundskit)

    Gilla

  2. Jag får bekänna mig skyldig och syndig. Jag äger inte ens varken cykel eller hund. :p
    Så det blir mycket bil + löpturfande. I början av November tog jag drygt 100 zoner i rad (10 timmar i sträck en hel natt) med bilen, innan jag vimmelkantig av stressande i kolsvarta turfzoner dunsade i säng. 🙂

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.