Watermedal!

Så har äntligen den största badkrukan tagit den åtråvärda medaljen order of aquamen!

Genombrottet blev Piteå havsbad och zonen PiteHavsbad

 

image

För säkerhets skull tog jag zonen badkrukan först 🙂

image

Nu är jag dessutom riktigt nära 1000 unika zoner och troligen kommer jag fram dit denna vecka.

Zontjuven = no badkruka.

Det visade sig att jag är den förste och ende som tagit denna vattenzon 🙂

5 reaktioner till “Watermedal!

  1. Grymt jobbat, då antar jag att som den näst största badkrukan ta över första plats nu när du doppat tårna. Jag samlar mod för min medalj! 🙂

    Gilla

  2. Grattis!
    Tänkte själv ta medalj på badkrukan igår, men det var badförbud. Kanske borde felanmäla, fast pölen lär väl återhämta sig nångång och synd på så fin badplats.

    Gilla

  3. Pite havsbad, det inte många vet är att det är svårt att få vattnet att gå över knäna där 🙂
    Dubbel badkruka, men grattis.

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.