Rivieraturf

Varför inte knäcka lite extra på semestern med lite turfing?

Havet har aldrig varit blåare, solen aldrig varmare och zonen aldrig mer välkommen!

La France J’arrive!!

image

image

För övrigt så leder jag i Frankrike!

11 reaktioner till “Rivieraturf

    1. Ja tänk om vi hade det så pass förspänt att bygga upp zoner överallt där vi är 🙂

      I så fall skulle jag ju byggt 30 zoner till ju!

      Vi har klart givna regler hur vi skall agera kring byggandet av zoner, bara som info… 🙂

      Men visst har jag haft önskemål om mer zoner till turistmål, absolut!

      Gilla

  1. Vad tusan, du är ju överallt!! Jag tror det är dags för en zon på sydpolen också…

    Gilla

  2. Nice. Samtidigt som jag äger hela Italien! Så jäkla kung är man. Är dessutom snabbare än dig i sthlm på 10z. Det du!

    Gilla

      1. Börjar känna pressen på att ta tillbaka Stockholms snabbaste vessla…

        Nivån är sjukt hög när du, tomten och jag har de tre bästa tiderna…. 🙂
        Men jag skall kämpa!!

        Gilla

  3. Vad tusan. Var i Nice for en vecka sedan, inte visste jag att det fanns en zon dar! Slang upp en i Piestany/Banka i Slovakien vetja, sa ska jag aga alla zoner i det har landet!

    Gilla

Kommentarsfältet är stängt.