Unikast i världen!

Det finns ett frimärke, en blomma, en etsning och så finns zontjuven.

Vad har allt detta gemensamt?

Jo de är unikast i världen!

I mitt fall toppar jag mest unika zonerlistan.

image

Men det är en mycket skör ledning… endast en zon mer än tomtebloss. Känner jag honom rätt så är detta gamla nyheter väldigt snart.

Men just nu är jag den mest unika turfaren i vääärlden! 😉

Postat från HTC Desire med WordPress för Android

5 reaktioner till “Unikast i världen!

  1. Härligt, visst är det skönt att vara unik!!! 🙂

    Var är du ute och snurrar nu? Du har väl tagit alla zoner i Stockholm? hehe

    /66

    Gilla

  2. Grattis. Men det är väl upp till dig om du får behålla tätplaceringen. Välkommen till Uppsala. Hör lär du ha en del art hämta. Titta in på en fika om du kommer till de södra delarna.

    Gilla

    1. Absolut! 🙂 Ingen annan lär ju göra jobbet åt mig…

      Jag kommer gärna till Uppsala igen, det har ju tillkommit massvis av zoner sedan sist!

      Gilla

Kommentarsfältet är stängt.