B3 färdig!

image

Drassen håller avslutningstal efter en lyckad bonanza i Västerås. Organisatörena SunYour och Optimus håller i prisutdelningen. Arrangörstaden har gjort en fantastisk Bonanza! Allt från Zoner, till priser och allt har funkat klockrent!

image

Här har vi vinnaren bUs, numera stolt innehavare av en fin turfpokal.

image

Min egen insats blev inom ramen av mina mål som var topp 10, jag kom sjua.
Jag vann gratis internetabonnemang och en deltagarmedalj. 🙂 Jag är nöjd!

Dessutom slog jag Blabert som kom åtta! 😛 5:e augusti var det andra ljud i skällan minsann…. Read and weep!

http://forum.turfgame.com/viewtopic.php?f=103&t=2471#p19814

Sonen Turf_Tompa verkar gå i pappas fotspår, han kom (för mig) överraskande tia!!

Bonazakonceptet var verkligen skitkul! Två timmar bara flög förbi… Sista tjugo minutrarna var lite tuffa för benen, men annars kändes det överraskande bra, trots lite motgångar i veckan…

Längtar redan till nästa Bonanza, har klart för mig vilken taktik som verkar funka för bra placering…

Tjuvlånar StoneCapes screenshot från kaoset när 60 turfare är igång samtidigt! Jag syns längst ned.

En reaktion till “B3 färdig!

Kommentarsfältet är stängt.