OK… nya tag!

Har nu i nån vecka hållit på med geocaching OCH turf samtidigt. Funkar alldeles utmärkt om man inte satsar på höga poäng och nötande av 100+ zoner om dagen.

Bloggen får därmed göra en grymt snabb comeback! Det kommer säkert lite godsaker av det hela som kan vara nåt att skriva om.

Jag var kanske extremt sur senast, kanske är jag dålig förlorare eller så var det inget kul att vara sjuk i 3-4 veckor…

Skit samma, det känns som att jag fått ny energi i och med denna combo Geoturfing!

Testar att tagga detta inlägg utan turftaggen så får vi se om det dyker upp på turfgame.com

Tillverkade en ny färsk header också…. tänk vad roligt vi har!

11 reaktioner till “OK… nya tag!

  1. Faktiskt skaffat mig ett konto, får se om jag kommer ut och tar några cacher ngn dag…

    Gilla

    1. effektivt var det inte direkt tänkt att stå men ni fattar…tretton, ska vi ut å köra ngn dag?

      Gilla

Kommentarsfältet är stängt.