Nu är det slut!…

… på sunkande framför TV-soffan. Ingen turfbira, inge mer turfchips och inge mer fotbolls-EM för Sveriges del…

Men latmasken har slagit till! Jag behöver nya utmaningar! 1400 takes till nästa medalj är mååånga takes… 2 miljoner poäng kvar till nästa rank… Aquamen medaljen är iskall just nu, med betoning på iskall! Hur tänker kung Bore med vädret egentligen?

Detta lutar åt en ny fiaskorunda! Ligger just nu 55:a globalt, inte bra inte bra… Ligger 9:a i Sthlm! Så dålig har jag aldrig varit…

Jag önskade att jag hade en ny film att visa upp, att visa att jag, zontjuven, har tagit aquamen medaljen, men nej… Jag lyckas ju inte ens med att behålla min plats i topplistorna!

SunYour har tagit sig förbi på top takeover listan.

Westeras har tagit sig förbi på top total points listan…

Jag är utsparkad från top region visited listan…

Snart kommer väl dubbelsexan att spurta förbi mig på top unique listan med!

Idag är det 15 dagar kvar av rundan.

Jag behöver seriös hjälp! Detta är inte bra! Fiaskovarning!

13 reaktioner till “Nu är det slut!…

  1. Hallå där, inte skrämmas sådär. Trodde du gett upp totalt och började fundera.
    Du har inte speciellt långt upp till mig. En heldag i stockholm ungefär 😉
    Dumt av mig att ens nämna det, men va fan 😛

    Gilla

  2. Du har visst drabbats av latmasken och det verkar som du fått den värsta utav dom
    😉
    Se så få nu arslet ur vagnen och cykla ut till halkigastenen (fast den just nu är min) eller ta lite unika i söderort (fast ta inte mina) 🙂
    Tänk på att det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ( just nu öser regnet ner)

    Gilla

    1. Allt var klart, ombytt för en 20 zoners i Västerort. Öppnade garagedörren och vad……? Ösregn 12 grader. Nja… latmasken slog till och nu ligger jag o soffan och kollar Game of thrones. Mycket skönare! Tar revansch en annan dag… 🙂

      Gilla

  3. Äh, men kom igen nu då! Jag cyklade 8 mil till Gränna i spöregn för att plocka en zon! Fortsatte sedan till Fagerhult 6 mil till för att ta nästa och direkt därpå en tredje zon i Boviken 9 mil bort för att sedan återvända till Mora. Tre zoner på 30 mil. Zonerna i Hjo hoppade jag över…
    Min rekommendation är alltså följande:
    * Åk till Uppsala och ta en zon, invänta spöregn
    * Åk sedan till Västerås och ta en zon, det bör regna och här ska du få krampkänningar, men cyklar vidare tills det ger sig
    * Fortsätt till Strängnäs för en tredje zon. Regnet har slutat, men se till att åka bakom någon cykel eller bil så du får rikligt med grusblandat vattensprut frå däcken under hela sträckan
    * Åk sedan hem. Se till så du inte tar några zoner på vägen! Solen tittar fram så du torkar upp. Svetten svider i ögonen och du får snåla med drycken så den räcker hela vägen in i mål.

    Det är receptet för en trevlig turfrunda i fyra regioner!

    Gilla

    1. Haha, du glömde en liten liten detalj i sammanhanget….
      Att du cyklade vätternrundan!
      Grattis till genomfört lopp!

      Gilla

      1. Jaha, var det därför de absolut ville hänga en medalj runt halsen på mig…

        Gilla

  4. Du har drygt 800k till nästa rank, inte 2 miljoner…Just FYI 🙂

    Går på 2 omgångar om du bestämmer dig för att sätta fart 😉

    Gilla

  5. Kan vi inte hyra en amfibiebil och bilturfa Aquamen zonen på riddarfjärden?
    Skitkul men var får man tag i en sån bil. 😉

    Gilla

      1. Men då måste vi turfa i minst en timme så att båda kan ta zonen.
        Frågan är ju bara vem som skall ta den först.
        Finns det baksäte kanske Blabert vill med och då är vi uppe i 1.30. 🙂

        Gilla

Kommentarer är stängda.