Turfzoner poll

På forumet har jag försökt att lobba för lite mer extrema zoner här. Eller i vart fall fler ute i skogen, kanske på nån vandringsled, eller bara allmänt jäkliga och bökiga att ta. Som tex vraket eller MidIsland där det har dykt upp olika filmer på YouTube. Jag har inte sett så många filmer om när man tog Plattan tex… 🙂
Nu menar jag inte att turf skall övergå i nån slags extrememode, utan bara att komplettera det underbara spelet med fler, extrema zoner.

Vill man knäcka 50-60 zoner i en runda några gånger i veckan, om och om igen i en strömlinjeformad runda där alla zoner ligger på cykelbanan.
Vill man som jag, både tugga poäng mellanåt OCH uppleva lite mer extrema tagningar.

Jag försöker mig på en poll här så får vi se vad ni 10 besökare tycker! 🙂

Skriv gärna i forumet också i min tråd.

3 reaktioner till “Turfzoner poll

  1. Jättekul med lite svårare zoner. Om man är en av dem som inte kommer upp i topp tio får man ha andra mål istället. Att klara att ta svårare zoner kan definitivt vara ett.

    Gilla

  2. Grym bilturf!

    Vad gäller extrema zoner så får vi väl jobba på det 🙂

    Gilla

Kommentarer är stängda.